ClickCease

ימים א-ה : 20:00 - 08:00
ימי ו׳ 8:00-14:00
זמינות 24 שעות

השכרת מצננים לאירועים

מהו מצנן ומדוע הוא אפשרות המיזוג הטובה ביותר לאירוע שלכם אם אינכם חוגגים אותו באזורי הלחות של שפלת החוף ומרכז הארץ? מצנן הוא פתרון מיזוג נייד. בשונה ממזגן נייד, הוא מפיץ אוויר חם בתוך קירות עם מים. המים שבקירות, כשבאים במגע עם האוויר החם של המצנן יוצרים לחות, ובעקבותיה מגיע הקור מהמצנן להורדת הטמפרטורה אחרי שהופצה לחות. לכן, המצנן לא זקוק להספק חשמלי גבוה בשביל לייצר קור או אוורור. בשונה ממנו, מזגן נייד מתאים לסביבות עם לחות גבוהה משום שהאפקט שלו הוא לייבש את הלחות באמצעות אוויר ללא מגע עם מים. מסקנה, אם אתם מעוניינים לחסוך וגם ליהנות מאמצעי קירור איכותי, בחרו השכרת מצננים לאירועים שלכם.

מצננים לאירועים

מהו מצנן ומדוע הוא אפשרות המיזוג הטובה ביותר לאירוע שלכם אם אינכם חוגגים אותו באזורי הלחות של שפלת החוף ומרכז הארץ? מצנן הוא פתרון מיזוג נייד. בשונה ממזגן נייד, הוא מפיץ אוויר חם בתוך קירות עם מים. המים שבקירות, כשבאים במגע עם האוויר החם של המצנן יוצרים לחות, ובעקבותיה מגיע הקור מהמצנן להורדת הטמפרטורה אחרי שהופצה לחות. לכן, המצנן לא זקוק להספק חשמלי גבוה בשביל לייצר קור או אוורור. בשונה ממנו, מזגן נייד מתאים לסביבות עם לחות גבוהה משום שהאפקט שלו הוא לייבש את הלחות באמצעות אוויר ללא מגע עם מים.

מסקנה, אם אתם מעוניינים לחסוך וגם ליהנות מאמצעי קירור איכותי, בחרו השכרת מצננים לאירועים שלכם. לקוחות רבים שבחרו באפשרות השכרת מצננים מעידים כי זה הוזיל להם משמעותית את האירוע בהיעדר מזגן וביצוע עבודת קירור נהדרת ומספקת, עם הרגשה נעימה לכל אורך זרימתם של האירועים אותם הם יזמו.

אופן פעולת המצנן ותוצאותיה

בהתחלה מניפת המצנן מסתובבת, ובעקבות הסיבוב יוצא ממנה אוויר חם. הוא עושה את דרכו לקירות עם מים. המגע של האוויר החם עם המים יוצר אדים בסביבת המצנן, וזו אינדיקציה להעלאת הלחות. האוויר מתחיל להתקרר כתוצאה מכך. הקירור המקסימלי הממוצע שנמדד ברוב המצננים, עד 20 מעלות צלזיוס מתחת לטמפרטורה המקורית טרם הכנסתו אליכם. טכניקה זו – של מגע המים עם האוויר שנפלט מהמצנן מאיינת כמעט את הצורך בהספק חשמלי והופכת אותו לנמוך מאד ביחס למזגן. בכך, נהנה הצרכן מחיסכון בר קיימא ומקירור ברמה הנדרשת. חשוב להדגיש ולציין כי אלו צריכים להיות אזורים ממועטי לחות, שכן במקומות לחים ההשפעה של כלי זה לא תהיה קרה מאד, ויהיה צורך במזגן נייד של ממש.

יותר ויותר לקוחות מעדיפים מצנן על מזגן נייד

מזגן נייד, בדומה למזגן פנימי רגיל, צריך להיות מבוסס על ייבוש האוויר לפני שרואים איזושהי תוצאה. בשל כך הוא צורך הספק חשמלי רב כי הפעולה של ייבוש האוויר באופן יזום הנה יקרה מאד. כאשר זה הגיע לתודעה, יותר ויותר אנשים שהיו צריכים להסדיר אירועים העדיפו לשכור מצנן מאשר לשכור מזגן נייד. בכך, נחסך הספק חשמלי רב, ובאזורים עם לחות נמוכה זו דרך קלה ופשוטה לספק קור ואוורור ליושבי האירוע. השכרת מצננים לאירועים אפשרית בשני סוגי איוונטים:

  • אירועים במתחם מוסדר,
  • אירועים באוהלים מושכרים.

האחרון מצריך השכרת מצננים לאוהלים, מצננים שביכולתם להגיע לרמת ביצוע גבוהה בתוך האוהל שלכם. בואו להבטיח השכרת מצננים וליהנות מאירוע ללא כשלי מזג אוויר, בהתאמה אישית למצבכם. מצננים אלו לוקחים אתכם הכי קרוב שאפשר בתחום הקירור – לרמה של מזגנים, ומספקים את האוויר הנעים ביותר בתחום הצינון. אלו המצננים שאתם צריכים באירועים הגדולים, בהם כמות רבה של אורחים צריכה ליהנות מקירור מתחם השמחות, במיוחד אם מדובר במתחם פתוח עם קו ראשון לשמש.

אספקת ציוד אירועים אלקטרוני מלא לאוהל או למתחם המובנה

חברה זו משכירה גם מקררים, פטריות חימום, תנורים ומאווררי מתכת. החברה מספקת מצננים להשכרה לצד מוצרים אלו ובכך דואגת לתשתיות אירוע מלאות עבור מי שיזם אותו ועבור מוזמניו. בואו גם אתם ליהנות משירות השכרת ציוד לאירועים ברמה אחרת! בכך, אתם מבטיחים לעצמכם יישום בקרת אקלים מלאה בכל ימות השנה, בין אם קבעתם אירוע ביום בו חל עומס קור ובין אם זהו יום חמסין ושרב. עם אמצעי בקרת האקלים החכמים של אוהלי נועם אתם מבטיחים אירוע חסר מעצורים, כזה אשר יסייע לכם לארח את חבריכם בכבוד הראוי, ללא הרגשה של מחסור באמצעי הגנת אקלים כלל.

מתחייבים למצננים איכותיים בלבד

באוהלי נועם מחזיקים במצננים איכותיים שנבחרו בקפידה אשר מסייעים לכם להגשים לאורחים שלכם אירוע מוגן לחלוטין מבחינה אקלימית. גם אם באזור שלכם שורר חום מורגש, עם מצנן לאירוע להשכרה אתם עושים בדיוק את מה שצריך בשביל לספק להם חוויה נעימה ומלטפת עד מאד. מצננים מטעם אוהלי נועם מאפשרים לכם ליצור סביבת אירוע נהדרת גם כשהוא מופק בתוך אולם וגם כאשר הוא בחוץ. רחבת הריקודים ליד המצנן, הבימה, הכיסאות והשולחנות ליד המצנן וכל נדבך אחר שנמצא בקרבתו פשוט חשים הרבה יותר בנוח לכל אורח. אם אתם מעוניינים להסב אושר חסר תקדים למי שמתארח אצלכם באירוע, מומלץ לחתור להצבת מצננים המתאימים למתחם האירוע שלכם. בכך, אתם מבטיחים אווירה מעולה וקיום מוצלח של האירוע, הלכה למעשה.

אוהלי נועם – משכירים אוהלים, מצננים וציוד נלווה נוסף לאירועים

חברת אוהלי נועם הנה חברת בוטיק להשכרת ציוד לאירועים. החברה מתמחה בעיקר בהשכרת אוהלי PVC איכותיים לאירועים, אך גם באספקת כל הציוד הנדרש לכם לחגיגת אירוע, כולל השכרת מצננים בעונות השנה החמות. כפי שפירטנו בפתיחת המאמר, מצננים הם אמצעי קירור, אשר להבדיל ממזגנים יוצרים לחות ולא מייבשים את האזור על מנת לבצע את הקירור. הם יכולים להוריד את הטמפרטורה עד 20 מעלות צלזיוס. בואו להסדיר השכרת מצנן מבית אוהלי נועם וליהנות מקירור איכותי לאירועים בהתאמה אישית לצרכיכם! מצננים להשכרה של אוהלי נועם ניתן להסדיר באוהלים ובמבנים.

054-8472012

יש לכם שאלות?
השאירו פרטים:

דילוג לתוכן